اجاره آسان خودرو و ویژگی های آن

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
18:18
یک شنبه 1 خرداد 1401

1- تحقیق در مورد شرکت اجاره خودرو

فقط کافی است در گوگل عبارت «car rental» یا «car rental» را جستجو کنید. مطمئناً با لیست بلندبالایی از انواع سایت هایی که خدمات کرایه اتومبیل ارائه می دهند مواجه خواهید شد. با این حال، باید بدانید که کدام سایت یک شرکت معتبر است و کدام یک تنها سودجو است.

برای این کار باید اطلاعات اعتباری هر وب سایت را بررسی کنید. به عنوان مثال ناواران در حال حاضر اولین و تنها شرکت اجاره خودرو بدون راننده در ایران است که دارای گواهینامه رسمی است و به عنوان یک شرکت تخصصی اجاره خودرو فعالیت می کند.

 

2- پوشش بیمه ای را فراموش نکنید!

یکی از بزرگترین مشکلات خودروهای اجاره ای بیمه خودرو است. بسیاری از سایت های خدمات اجاره خودرو به دلیل اینکه شرکت های معتبر و دارای مجوز نیستند، عموماً بیمه نامه های دقیقی ارائه نمی دهند. با این حال شرکت اجاره خودرو ناواران بهترین پوشش بیمه ای را ارائه می دهد.

 

3- نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو را بررسی کنید!

نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو بسیار مهم است. بسیاری از سایت ها هستند که اطلاعات کافی در مورد نحوه محاسبه قیمت کرایه خودرو ارائه نمی کنند، در هنگام برگشت خودرو هزینه های گزافی از مشتری دریافت می کنند. مطمئن باشید با اجاره خودرو از ناواران تمامی شرایط قبل از ارسال درخواست نمایش داده می شود و نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو به طور کامل توضیح داده می شود. ضمناً در زمان دریافت خودرو، قرارداد رسمی ارائه می شود که در آن کلیه شرایط و نکات لازم ذکر شده است.


4- آیا پشتیبانی دارید؟

مهمترین درخواست شما از سایتی که در آن ماشین اجاره می کنید خدمات پشتیبانی است. البته پس از طرح این موضوع در بسیاری از موارد پاسخی که می شنوید این است: ((ما خدمات پشتیبانی نداریم.)) این در حالی است که اجاره خودرو از خدمات پشتیبانی ناواران به صورت 24 ساعته در هر نقطه از ایران همراه شما خواهد بود. در صورت بروز مشکل فنی خاصی برای خودروی شما در هر نقطه از ایران، تیم پشتیبانی ناواران در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. همچنین در صورت رفع نشدن مشکل، خودروی شما با خودروی مشابه تعویض خواهد شد.

بنابراین علاوه بر قیمت مناسب کرایه خودرو، ارائه تخفیف و... نکات دیگری مانند داشتن مجوزهای لازم، ارائه خودروهای نو و صفر، نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو، ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت؛ هنگام اجاره ماشین بدون راننده، باید به آنها توجه کنید. ناواران با رویکرد جهانی خود بهترین تجربه اجاره خودرو را در اختیار شما قرار می دهد...



تعداد بازدید از این مطلب: 91
بازدید : 91

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر